J18

| in Everyday, Sport
Hade tänkt att åka upp och kolla på J18 matchen idag. Puckdrop om 20 min, så jag börjar få lite bråttom...
Hade landslagsträning igår också och gjorde illa mig.. Inte jättekul eftersom att vi hade träning idag, träning på tisdag och sedan dam-match på torsdag, men vi får se hur det går. Måste ju kunna spela på torsdag ju!
I fredags var jag även och kollade på lillebrors lag när de spelade sin första hemmamatch för säsongen. 2-1 mot Linden blev resultatet.
 
Bild från mantchen i fredags.
 
 
 

Carolina - Stall Assla

Ajdå, hoppas det blir bättre...

Svar: Ja, det hoppas jag med!
Olivia Hörvallius


2013-10-20 | 15:12:39
URL: http://asslatjejerna.se




Mohammedi's | Art, model & designer

Var med på VECKANS BLOGG tävling och få chansen synas framför över 3k läsare, tävlingen hittar du på min blogg!


2013-10-20 | 22:14:06
URL: http://mohammedis.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: