11 oktober 2013

| in Everyday
God morgon!
 

Sitter i skolan och käkar lite frukost. Är så jäkla skönt och lugnt i skolan på mornarna så det är hur skönt som helst att vara här. Satt i skolan i 1.5h innan vi började igår för att jag skulle göra klart en läxa i historian.
Senare idag ska jag äntligen gå och ta ut min lön som jag fick för mitt sommarjobb och efter det blir det gymmet med mamma en liten stund. Ska bli så skönt att få svettas lite! Sen blir det bara att chilla hemma framför Tv:n ikväll och kolla på någon film.
 
Hur ser eran fredag ut?
 

Madeleine

Vart sommarjobbade du någonstans? :)

Svar: Jag sommarjobbade på Järnaglass. :)
Olivia Hörvallius


2013-10-14 | 11:46:14
URL: http://nattstad.se/madeleinewallentin





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: