You're nobody 'til somebody loves you

| in Everyday, Självporträtt, Träning
God morgon fina ni!
 
Råkade sova lite länge i morse och missade nästan tåget. Woupsie! Tur att jag har mina underbara morföräldrar som så snällt skjutsade mig till tåget 07.50 imorse. Vad hade jag gjort utan dem? ♥
Har inte så lång skoldag idag i alla fall. Mentorstid, historia och matte är vad som står på schemat. Går till 15 och sen åker jag hem innan det blir att åka vidare till Solna för match. Det är faktiskt riktigt skönt att ha match på vardagar. Då är man redan vaken och har ätit mat och så i god tid. Jag blir oftast mer taggad till matcher som är på vardagar också, plus att vi spelar mot USK. SÅ SJUKT JÄKLA TAGGAD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: