Snart klar!

| in Everyday
Hejsanhoppsan vänner!
 
Tar en liten paus i mitt skrivande just nu. Sitter och skriver klart slutet på disskusionsdelen av min analys just nu. Det är bara den kvar och sen är jag i princip klart. Ska bara be mamma läsa igenom allt och så ska jag bara redigera texten lite, sen får fanskapet lämnas in. Ska bli så himla skönt att kunna bocka av den från listan! Vet inte hur många timmar jag lagt ner på denna saken och hur många morgnar jag har gått upp tidigare för att hinna åka till skolan och skriva innan jag börjat och idag satt jag kvar i skolan i ca 2h efter att jag hade slutat för att jag behövde skriva, men blev ändå inte klar. Biblioteket stängde och jag åkte hemåt med tåg som var sena som f*n.
 
Men idag är det ändå fredag och jag är ändå ganska glad eftersom att jag har landslagsträningar hela helgen och kommer inte göra annat än att spela och umgås med alla underbara i laget. Ska bli himla kul!
Nej, nu måste jag skriva lite så jag verkligen blir klar någon gång.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: