A Knight's Tale

| in Everyday
Sitter och kollar på "A Knight's Tale" för 3:e gången. Himla kul film faktiskt, mne ser den mest bara för att jag har valt att kolla på den för en historiauppgift vi har. Vi ska nämligen kolla på en film, skriva handlingen lite kort och vilken historisk händelse den speglar och på vilket sätt kvinnor och män skildras i berättelsen. Ja, massa krångel och hela historiauppgiften ska vara inne på onsdag. Som jag klagar, men jag lovar, det hade ni också gjort om ni var jag! Avskyr historia och måste nu skriva massa för att svara på frågor så utförligt som möjligt, men jag försöker hålla humöret uppe. Dock är det lite svårt när man verkligen hatar ämnet...
 
Är inte riktigt såhär glad, men vi kan låtsas att jag är det
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: