Rönneberga

| in Everyday, Natur
Sitter och väntar på att Jolin ska komma och hämta upp mig, sedan bär det iväg för ringetteavslutning på rönneberga. Det ska bli himla trevligt att träffa alla i hela JSK ringette igen.
Annars har det väll inte hänt så mycket idag. Haft inläsningsdag, slutade kl. 14.00, somnade i soffan och vaknade för ca 40 minuter sedan. Usch, har massa läxor och två prov kvar innan jag slutar nian. Läxorna är i och för sig hemuppgifter jag gör för att höja mig, men i alla fall. Har inte riktigt orkat ta tag i det och betygen sätts antingen nästa vecka eller veckan efter det.
 
Tar inte med mig kameran ikväll, utan hade mest tänkt att njuta av all mat och alla trevliga människor!
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: