Åksjuk av att gå?

| in Everyday
Är det psykiskt möjligt att bli åksjuk när man går/springer? Jag blir det i alla fall och det är INTE kul!
Är så rädd för att svimma när jag är ute och springer att jag springer ännu fortare för att komma fram snabbare, men blir bara ännu räddare och mår ännu sämre. Hur kan det vara möjligt?
Jag äter kakor, godis, russin och annat med massa socker i, i hopp om att jag ska bli piggare, få mer ork att plugga, att bloga, att fota, för just nu... Just nu orkar jag inte. Jag orkar ingenting och det är därför jag sitter inne i mitt rum och kollar på Grey's Anatomy hela dagarna. Det är inte bra, och det vet jag, men jag orkar inte göra någonting annat. Jag blir yr i huvudet av att lyfta blicken från tangentbordet till datorskärmen för att se om jag har skrivit rätt eller inte. Det känns inte bra och jag mår inte bra heller. Ändå sitter jag här, framför datorn för att få ihop ett inlägg till er. Hur sjukt är inte det?
 
Jag vet helt ärligt inte hur jag mår just nu, så det här med bloggen kommer bli lite som det blir. Just nu tar jag dagen som den kommer i hopp om att nästa dag ska bli bättre än den som varit. Detta är mitt liv just nu och vi får se hur det går.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: