R.I.P Cory Monteith ♥

| in Uncategorized
Igår när jag vaknade tog jag upp mobilen från golvet och gick in på twitter, som jag alltid brukar göra, men det första jag ser är att någon har skrivit att Cory Monteith har dött. Jag tänkte inte så mycket på det utan bläddrade vidare, men ju mer jag bläddrade, desto mer stod det om det. Jag visste att jag hade hört namnet förut och googlade det. Det första jag ser är bilder på Finn i Glee och blir genast super ledsen. Klart att jag hade hört namnet förut! När de första säsongerna av Glee sändes på TV satt jag som fastklistrad i soffan varje onsdag och skrek "Du byter INTE kanal!" till mamma, pappa och Petrus om de kom för nära fjärrkontrollen.
Jag hade aldrig trott att jag skulle sitta och gråta i bilen påväg hem från farmor och farfar när jag lyssnade till låten "Every Bit Of Me" av Robin Stjernberg och tänka på ALLT mellan himmel och jord - och speciellt på Cory.
 
Min älskade Cory blev bara 31 år, skulle gifta sig med sin Lea om två veckor och hade hela livet framför sig. Tänk vad fort det kan gå. Jag kan fortfarande inte förstå att en av de personerna som jag såg upp till mest av allt när jag var yngre är borta, men jag vet att han fortfarande finns med oss alla och speciellt Lea och hans familj.
 
You'll never be compleatley gone. You'll always be in our hearts! ♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: