Liseberg

| in A Lot Of Pictures
Jag har ju inte spenderat hela sommaren på Gransnäs, utan drog en sväng ner till Varberg för att hälsa på farmor och farfar. Åkte dit med mina kusiner (på mammas sida) för att bland annat gå på Liseberg, kolla på teater på Vallarnas Friluftsteater i Falkenberg och träffa mina småkusiner (på pappas sida).
 
Linnea ville åka Uppswinget på Liseberg, men ingen ville åka med henne så hon åkte själv. Efter att hon, petrus och Erik hade åkt ett par gånger åkte även jag med, men när jag gick av mådde jag asdåligt. När den svingade fram och tillbaka fick jag panik och efteråt snurrade allt. Inte så jättekul, men nu har jag åkt den i alla fall och kan säga att det är något jag ABSOLUT INTE åker igen!
 
Åkte även Atmosfear för första gången. Trodde den skulle vara fett läskig, men den var inget speciellt.
 
Innan vi skulle hem spelade vi lite på chokladhjulen och såklart går Petrus och vinner en stor Kexchoklad och en stor Marabou Mjölkchoklad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: