Hola mi amigos!

| in Everyday, Gransnäs
Tjenare vänner!
 
Det har stått tomt här i bloggen i ett par veckor nu, eller det har ju kommit lite inlägg men inte som det brukar göra. Efter tre underbara veckor på Gransnäs var det dags att åka hem, eller i mitt fall åka vidare till farmor och farfar, så nu sitter jag i sängen med farfars dator i högsta hugg och ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka och kolla på buskis på Vallarna i Falkenberg. Det ska bli himla kul och mysigt!
Igår var jag, Erik, Linnea, pappa och Lasse på Liseberg också. På pappas födelsedag och allt, men bra blev dagen i alla fall. Åkte bl.a. Atmosfear för första gången, Uppswinget, Kanonen, Balder (såklart), Flumfirde, Colorado och mycket mer. Hade även med mig kameran så bilder kommer.
 
Eftersom att jag inte har min dator så får det bli en bild från Instagram (@OliviaHSH) på konfirmationen.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: