Ottawa ICE

| in Träning
Igår fick jag äntligen åka skridskor igen. Som jag har längtat! Först blev det en lätt 50 minuters träning för att känna på skridskor, klubba, passningar och skott bland annat och sedan match mot det kanadensiska laget Ottawa ICE. Himla kul var det och efter två spelade perioder stod det 2-2, men tyvärr tappade vi i sista och det hela slutade med en förlust.
Idag är det bara att ladda om för just nu sitter jag och väntar på att My och Jeppe ska hämta mig och pappa så vi kan åka till Solna och spela en annan match idag, men denna gången med och mot ett annat lag. Idag blir det med alla som vill komma med i Sveriges landslag och de vi ska spela med/mot är ett annat kanadensiskt lag - Polar Bears.
 
Nu måste jag iväg!
Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: