A new fresh start

| in Everyday
Har äntligen tagit mig tiden att byta blogg. Har tänkt på det länge, men efter två veckor av tankar hit och dit bestämde jag mig för att det var dags. En ny början. För att helt börja om på nytt kanske jag skulle göra detta när jag börjar på gymnasiet, men jag kunde inte vänta. Att få en omstart i livet i början av ett nytt år - vad kan vara bättre? Jag behåller fortfarande min gamla blogg, mest för att jag inte vill radera all historik från den, men också för att det var min början. Det var där allt började. Mitt fotande. Mitt liv. Allt. Det är den bloggen som fick mig att vilja göra en ny och kunna skapa den efter mina egna förutsättningar. Jag har alltid trott att jag behöver låtsas för att "vara någon", men jag har insett att så länge jag är nöjd med mig själv behöver jag inte veta vad någon annan tycker om mig. Bara jag är stolt över att vara jag.
Jag kommer inte sätta några speciella riktlinjer om att "bloggen ska handla om foto" eller "här kommer jag bara skriva om mode", utan det blir lite som det blir. En god blandning av det bästa i livet. Mode, foto, vardag, vänner, musik, and so on...
 
Mycket text i inlägg nummer 1, men med dessa ord vill jag välkomna er till min värld!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: