Kalas

| in Everyday
Idag har vi varit iväg på kalas hos min farmors syster. Det var rätt trevligt, men känner inte så många släktingar på pappas sida så det blev ganska långtråkigt efter ett tag. Många gamla människor, både vänner och slänktingar till Margareta, men inte så många jag hade något gemensamt med. Satt och pratade lite med Petrus och spelade Candy Crush i brist på annat. Kanske inte det mest sociala, men vad ska man göra när man inte har något annat att göra?
 
Idag hade även tjejerna match mot Petrus lag i ringette, men förlorade tyvärr. Jag kunde inte heller vara med då jag är här nere, men jag vet att de gjorde bra ifrån sig i alla fall! Dock ville killarna verkligen vinna och helt ärligt är jag inte så förvånad att de gjorde det heller... 
 

Bella

God jul underbara människa! :) <3

Svar: God jul bästa Bella! :) <3
Olivia Hörvallius


2013-12-24 | 02:20:39
URL: http://jennyizabella.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: