Sommarkrysset

| in Everyday
God förmiddag!
 
Vaknade upp med extrem huvudvärk, ont i fötterna och extrem trötthet. Igår var jag på Sommarkrysset med Josse för att kolla på The Fooo, men helt ärligt så var de inte så bra. Personligen tyckte jag inte att det var värt att stå där på Gröna Lund från kl. 10 på morgonen till 10 på kvällen för att kolla på dem. Tyckte mer om Brolle (har aldrig tyckt om honom förut speciellt mycket, men han var riktigt bra!), Amanda Fondell och YOHIO's nya låt "You're the one" än vad jag tyckte om The Fooo. Förut tyckte jag om dem jättemycket, men det har minskat brutalt och jag vet varför det har gjort det, men tänker inte ta upp det just nu. Kanske i ett senare inlägg.
Håller just nu på att kolla igenom alla bilder från gårdagen och visst blev det många på The Fooo, men det var mest för att de andra artisterna i princip bara står på scenen och sjunger och ser likadana ut på varenda bild...
 
Den mest sanna skylten igårkväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: